WTF!!

Alt. #1: Man får aldrig vara glad.

Alt. #2: Jag behöver nya körlektioner.

Välj själva.

Idag när jag åkte från träningen var jag på bra humör, kylan biter och jag har lite energi över efter löppasset att roa mig med.

När jag parkerade lät det *krasch*. En närmare undersökning visade att jag hade parkerat liite för nära en stolpjävel som nån satt upp mitt i vägen. Resultatet blir att jag får fixa en ny strålkastare. (Hata Vägverket för stolpen)
 
Eller så kanske jag skaffar en moppe...


Kommentarer
Postat av: Am... du vet...

Alt 2!!
Med ett stänk av 1, eftersom du vill vara martyr =)

2008-01-31 @ 22:23:06
Postat av: Bumbi

haha, förstår du väl att du inte kan parkera där de står en stolpe!

2008-01-31 @ 23:26:50
Postat av: Tina

Dom kanske borde göra speciella vägar bara för dig..? Såna där som det inte finns något att krocka med..

Eller.. Någon kanske skulle sponsra dig med en egen chaufför?? ;P

2008-01-31 @ 23:41:06
Postat av: Staren

Dum jävla ide å slänga upp en stolpe precis där du skulle parkera, STÄM DOM JÄVLARNA!!!!

2008-02-01 @ 04:53:14
Postat av: skalman

Jag kan ge dig bra pris på skalmans bilskola

2008-02-01 @ 13:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0