Jag ska skärpa mig , jag lovar!

image14

Har inte uppdaterat bloggen sedan den 6:e December då Ella fyllde år.
Efter det inlägget tappade jag sugen på livet fullständigt.

Har fortf inte hört ett ljud från/om henne sedan Augusti nu.
Kanske är dags att dra igång en rättslig tvist igen?
Ääh , orkar inte tänka på hur fan jag ska göra för tillfället.

Annars är det rätt mkt som händer i mitt liv just nu...
Sa ju upp lägenheten förra månaden och ska vara ute ur den här senast den sista februari, och jag har liiiiite problem med att hitta en ny. (Mitt jävla klantarsel)
Husvagn nästa kanske?

Har jobb i Norge om jag vill åka dit.
Har bostad i Helsingborg, och det finns grymt mkt jobb att söka där nere.

Men jag har ju så jävla svårt för att lämna mitt kära Västerås.

FAN!!!

Någon som har ett bra förslag på vad jag ska göra, så mottages det tacksamt eftersom att jag inte verkar kunna bestämma över mitt eget liv.

Kommentarer
Postat av: Tess

Lämna inte v-ås iaf säger jag!

2008-01-22 @ 18:16:31
URL: http://tess021.blogg.se
Postat av: Tina

Du får säkert dela säng med Jimmie om du ber snällt ;P
Så mysigt ni skulle ha!!
*skratt*

2008-01-22 @ 21:24:18
Postat av: Elin

Du får ju inte lämna v-ås iaf. då får låna vår soffa om du är snäll :P

2008-01-22 @ 21:35:40
URL: http://elinnorgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0