Alzheimers....

Jag är ett pucko.
I förmiddags åkte jag till bolaget, var där runt 10 för att slippa trängas med alla andra nötter.
Väl hemma igen blev jag väldigt förvånad när det plötsligt stod 2 ölkassar i kylen.
Efter ett par sekunders funderande så kom jag på att jag hade handlat i måndags.
*Knackar i pannan* "Hallå, nån hemma?"

Jag fick dessutom visa leg i kassan. 
Jag vet inte om jag ska känna mig smickrad, eller om jag ska vara sur på kärringen i kassan eftersom hon uppenbarligen var full på jobbet.

Men, men... den där händelsen håller väl åldersångesten i schack nån vecka framöver.


Kommentarer
Postat av: tomas

Man kan aldrig få för många säckar med öl hemma. :D

2008-01-24 @ 06:52:01
URL: http://loggbok.grymmast.net
Postat av: Toobmeister

O.B hon ville ju dejta dig men vågade inte fråga efter dit nr. Så hon tänke om jag kollar hans leg så får jag veta hans namn så går jag in på eniro senare och fixar nr.

2008-01-24 @ 15:09:45
Postat av: Tina

Shit vad kass du är!! haha.. men massa öl kan väl aldrig vara fel..?
Du kommer förbi på lördag eller andra planer??

2008-01-24 @ 19:41:41
Postat av: Styrsell

Jag kommer nog förbi :)

2008-01-24 @ 21:47:17
Postat av: Staren

Man kan aldrig ha för mycket öl i kylskåpet.

2008-02-01 @ 04:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0