Ibland skulle man verkligen vilja göra som Persbrandt!




Ja idag är det fredag.
Då jag fortfarande inte känner mig så jävla kurant efter febertoppen i början på veckan så är jag fortf hemma från jobbet, vilket börjar bli lagom jävla drygt!
Låg och glodde på tv till kl 4 inatt , så jag vaknade inte föränn kl 14 idag.

Har absolut inga planer för kvällen....
Känns som att det bara blir hockey på tv och allmänt drygande.
Är groteskt sugen på att dra ner på krogen och supa mig dyngrak , men ekonomin sätter stopp för det.
Vi får väl se vad som händer?!

Imorrn är det planerad målning i Rockis , får se hur mågna som dyker upp. Det har varit rätt dött på den fronten på senaste tiden.

På kvällen är det tänkt att jag ska dra ut til Bumbi för lite svinerier. (Killen som rakt ut i skogen til vänster , under den stora stenen)
image8
Boforsäckel.

Söndag är det Hockey mot Boforstomtarna. Uppstyrd storsamling på SKallis , och kanske ett besök av BFT och Boltics kalleankafirmor.
Kan bli riktigt jävla kul!!!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0