Tisdag kväll.

Idag var jag på IKEA, dit åker man inte om man är rädd om sin mentala hälsa.

Var kommer de ifrån alla de där hjonen?
Alla de som iklädda sina jävla rosa plasttofflor sniglar sig fram i gångarna med 2 meter bred röv och hela semesterkassan i vagnen.

Givetvis står de långsammaste mitt i gången och glor sinnesslött omkring sig medans deras munnar gapar som hos halvdöda fiskar.
När man väl lyckas klämma sig förbi 200kiloshaggan med svart bälte i Ullaredande så får man en elak blick.

Men förlåt då så in i helvete för att jag inte vill tillbringa hela eftermiddagen med att glo in i din svettiga och sladdriga ryggtavla.
Vore det inte för att jag vore rädd att skorna skulle fastna mellan dallerskinkorna så skulle jag sparka mig fram.

Usch, tacka vet jag postorder.

Kommentarer
Postat av: Tess

HAHAHA! Alltid är dom där jävlarna på ikea. ALLTID!

2007-11-14 @ 08:24:20
URL: http://tess021.blogg.se
Postat av: Flokossan

Du är bara avundsjuk, jag lovar att jag ska skramla till ett par egna rosa Foppa-tofflor st 47 till dig i julklapp, själv önskar jag mig ett nytt fäljkors, undrar varför.

2007-11-14 @ 23:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0