Hmm ...

Jag skulle egentligen inte festa ikväll.
men Lillen övertalade mig. (Svårt va? :P)
Förkrök hos Lillen senior ,  drack lite väl snabbt men fyllan blev rätt skön ändå.
Hamnade på Konrad , jävla skitställe , men Miss M med sällskap förvandlade stället till ett rätt schysst hak för kvällen.
Jag måste helt seriöst börja umgås mer med det kvinnliga könet :)
Med risk för tjöt , tack M och co.

Idag (kl är 05:40) så ska jag gå på bandy för första gången på typ 10 år.
Kan bli rätt kul då det är Bajen som kommer på besök.
Jag lovar att jag ska försöka sköta mig.

Dags för knopp på kudden nu.

Kommentarer
Postat av: Miss M

Ja det blev rätt schysst i lördags ändå,trots ett värdelöst Konrad. Klart du ska umgås mer med kvinnor! Speciellt med mej och mina kvinnor. Vi är ju inte som alla andra men jävligt bra ändå!

2007-11-12 @ 14:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0