Hälla.

Har ni någonsin huggit huvudet av en höna?
Då vet ni hur de ser ut när de en kort stund ränner omkring helt planlöst.

Samma beteende uppvisar fotgängarna (det där låter perverst) på parkeringen vid Hälla.
De springer runt och lyckas alltid placera sig mitt framför mig.
Ett steg fram o två steg bak...

Om jag inte hade idkat krypkörning medelst 180 graders roterande av skallen, så hade jag lätt fått minst tio nya kylarprydnader.

Så i födelsedagspresent önskar jag mig kompressorhorn till bilen.
(*Brööööl* Titta tanten flyger. )

Eller så kan ni skramla ihop till en Hummer och ett årskort på tvätten åt mig...

Kommentarer
Postat av: Amanda

Din äkta kärlek till mänskligheten är inspirerande!!
=)

2007-11-16 @ 17:25:52
Postat av: Älgben

Hörrö, ge fan i att sno mina dagboksinlägg från Arosportalen.



Leffe/Älgben

2008-10-18 @ 10:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0