Btw...

Rögle spöade VIK med 3-2 idag. Dags att införskaffa nya backar kanske?
Var väl en jävla tur att Tikka försov sig idag så vi aldrig kom iväg till Ängelholm.
Eller det kanske var därför de förlorade när de inte fick se mitt vackra tryne på läktaren?

Jag går i bilköpartankar. Inte för att jag har nåt egentligt behov av det, men det skulle vara trevligt med nåt som inger mer respekt än att åka en sur gammal buss varenda dag.

En Hummer förslagsvis.

Men det har jag nog inte råd med så det får väl bli lite extrautrustning, exempelvis kompressorhorn.
Klart användbart när Einar 82 blockerar båda filerna på E18 i morgonrusningen med sin V-4 som inte sett nåt över tvåans växel sen 1960...

image11

Kommentarer
Postat av: Amanda

Får du inte respekt där, näst längst bak i bussen?
Eller är det inte supporterbussen som det snackas om.. ?

2007-11-01 @ 02:11:00
Postat av: Tess

Meh! Ville ju att du skulle skriva en massa annat roligt också !

2007-11-01 @ 10:19:09
URL: http://tess021.blogg.se
Postat av: Bumbi

Klart du ska köpa Hummer, de blir utmärkt borta match bil och sen har du ju en bil som är anpassad för mina vägar. Då kan du ju komma och få spö i nhl 08 oftare. :)

2007-11-01 @ 19:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0